Vzdálená pomoc
Vzdálená pomoc je nástroj, díky kterému můžeme provést rychlý servisní zásah odkudkoliv. Domluvme si schůzku přes QuickSupport.
Před začátkem online schůzky si prosím nejprve stáhněte aplikaci TeamViewer QuickSupport.
Jak funguje vzdálená pomoc
S naším servisním technikem si domluvíte vyhovující den i čas online schůzky.
Před zahájením této schůzky si prosím stáhněte aplikaci TeamViewer QuickSupport. Tato aplikace, určená pro vzdálenou pomoc, není na váš přístroj instalována, pouze se po stažení spustí a vzdálenou správu umožní.
Jakmile se programu TeamViewer QuickSupport spustí, automaticky vygeneruje jednorázové ID a heslo uživatele. Údaje si nemusíte poznamenávat, během spuštění je budete mít stále na očích.
Zobrazené ID a poté i jednorázové heslo sdělíte servisnímu technikovi. Přístup do počítače ještě potvrdíte.
Po celou dobu, kdy bude technik servisní zásah na vašem počítači provádět, uvidíte co dělá, jakoby právě seděl vedle vás. Vidíte tedy co přesně dělá a proto může i postup objasnit.
Až bude prováděný úkol zdárně hotov, aplikaci vypnete a nikdo se k vám již nepřipojí.
Je vzdálená správa mého počítače bezpečná?
Během doby, kdy je servisní technik k vašemu počítači připojen, vidíte co dělá tak, jakoby seděl přímo vedle vás. Nemůže tedy provádět žádné kroky, které byste neviděli. Kdykoliv se můžete technika zeptat co přesně dělá a proč. Pokud nejste propojeni telefonicky, jako komunikační kanál TeamViewer nabízí chat mezi připojeným a hostujícím uživatelem. Ve chvíli, kdy aplikaci zavřete, veškeré spojení se zruší a nikdo se k vám vzdáleně nemůže připojit, aniž byste to věděli a povolili.
Více o bezpečnosti a zásadách aplikace TeamViewer naleznete přímo na webu výrobce.
Shromažďování osobních dat
Během relace vzdálené pomoci o vás neshromažďujeme žádné osobní ani kontaktní informace. Veškerá komunikace je šifrovaná a vzájemně si vyměníme pouze unikátní číselné kódy, které nemohou vést k identifikaci vaší osoby.